sobota, 24 lutego 2018

Martyna Wojciechowska


Siemka, wszystkim Maćkom wszystkiego najlepszego. Natomiast w kolejnej notce przedstawię Wam autograf od Martyny Wojciechowskiej. Nasza bohaterka jest prezenterką telewizyjną, dziennikarką, podróżniczką a także pisarką. W telewizji zadebiutowała jako modelka dla TVN. W TVN Turbo prowadziła magazyn Automaniak. W kolejnych latach była prowadzącą programów, takich jak Dzieciaki z klasą, Big Brother i Studio Złote Tarasy. Od 2009 roku realizuje serię podróżniczą Kobieta na krańcu świata. Dostałem zdjęcie z dedykacją dla mnie i dla mojej siostry. Autograf zdobyłem wysyłając prośbę mailową na autografy@martyna.pl 




Martyna Wojciechowska, właściwie Marta Eliza Wojciechowska(ur. 28 września 1974 w Warszawie) – polska prezenterka telewizyjna, dziennikarka, podróżniczka i pisarka. Jest jedynym dzieckiem Joanny oraz Stanisława Wojciechowskich. Już od małego wykazywała zainteresowanie podróżami, kiedy w wieku czterech lat udała się, bez wiedzy rodziców, na wyprawę na stację benzynową przy trasie wylotowej z Warszawy do Sochaczewa. W wieku siedmiu lat trenowała gimnastykę artystyczną. Mając osiemnaście lat, rozpoczęła pracę w agencji mody Legenda. Przez krótki okres była menedżerem w firmie Universal, który w tym czasie rozpoczął sprzedaż skuterów Hyundaia.




Wysłałem: @  02.08.2015
Otrzymałem  28.10.2015
Dedykacja: ,, Dla Ani i Maćka ,,


Źródło: Wikipedia



5 komentarzy: