sobota, 18 listopada 2017

Marcin Jędrych


Siema, w kolejnym poście przedstawię Wam autograf od Marcina Jędrycha. Nasz bohater jest dziennikarzem. Marcin Jędrych pracuje w radiu RMF FM w latach 1990-2003, a także ponownie po paru letniej przerwie od 2007 do chwili obecnej. Podpis zdobyłem, cztery lata temu wypełniając formularz kontaktowy, obecnie wystarczy wysłać maila na marcin.jedrych@rmf.fm.

P.S Postanowiłem, że będę dodawał posty codziennie, proszę o większą aktywność, ponieważ zauważyłem przeglądając inne blogi, a także u siebie, że mało osób udziela się na naszych blogach. Pewnie i tak nikt tego nie przeczyta, mam nadzieje że stare czasy wrócą. Moja przerwa była tylko tym spowodowana, ponieważ nie ma sensu dodawać nowych postów jak mało osób to obchodzi.
Pozdrawiam Macderer 


Marcin Jędrych (ur. 16 września 1968 w Krakowie) – polski dziennikarz radiowy, jeden z twórców radia RMF FMW latach 1990-2003 i ponownie od 2007 pracuje w RMF FM. Był autorem i prowadzącym listy przebojów Hop Bęc oraz współprowadzącym audycji JW23, prowadził też wiele innych programów. Był DJ-em na Inwazjach Mocy. Od 2003 był dyrektorem muzycznym, programowym i zarządzającym Radia Eska Kraków. W 2005 odszedł do portalu Interia.pl, gdzie piastował funkcję dyrektora ds. Multimediów i Rozrywki Interaktywnej. Był odpowiedzialny m.in. za TV INTERIA.PL. 5 stycznia 2007 powrócił do RMF FM, był gospodarzem programu Karnawałowa Lista Przebojów.




Wysłałem: 20.08.2013
Otrzymałem: 05.09.2013
Dedykacja: brak

 Źródło: Wikipedia





6 komentarzy: