niedziela, 31 stycznia 2016

Zbigniew Bartman ( 2 lata bloga )




Witam, dzisiaj mijają dokładnie dwa lata odkąd założyłem bloga. Serdecznie chciałbym podziękować wszystkim którzy czytają i komentują posty. Pora przejść do autografu, w kolejnej notce przedstawie Wam podpis od Zbigniewa Bartmana. W reprezentacji Polski zadebiutował dnia  13 czerwca 2008 roku podczas meczu Ligi Światowej z Egiptem. Siatkarz ma w swoim dorobu medale z Mistrzostw Europy, Pucharu Świata czy Ligi Światowej. Autograf zdobyłem wysyłając list ze zdjęciem na adres Jastrzębskiego Węgiela, ktory jest niestety nieakutalny.






Zbigniew Andrzej Bartman (ur. 4 maja 1987 w Warszawie) – polski siatkarz grający na pozycji przyjmującego. Mistrz Europy z 2009 roku, olimpijczyk z Londynu. Odnosił także sukcesy w siatkówce plażowej. W 2004 wraz z Michałem Kubiakiem zdobył w Mysłowicach złoty medal mistrzostw Europy do lat 18, a miesiąc później we włoskim Termoli srebrny medal mistrzostw świata. W Polskiej Lidze Siatkówki zadebiutował 12 października 2003 jako zawodnik AZS Politechniki Warszawskiej w przegranym 0:3 spotkaniu ze Skrą Bełchatów.





Wysłałem:  05.11.2014
Otrzymałem: 11.12.2014
Dedykacja: ,, Dla Maćka ,,


 Zródło: Wikipedia

15 komentarzy:

  1. Gratki ;)

    http://autografydarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Dodałem Twojego bloga do ulubionych, proszę o dodanie mojego bloga http://grafkamil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :D to już 2 lata na blogu sporo czasu. życzę kolejnych sukcesów i upragnionych podpisów. założyłam bloga i zapraszam na pierwszą notatkę ;) jeśli możesz to proszę dodaj mnie do linków. ja już to zrobiłam z przyjemnością. pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Grartulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję,
    www.autografypipapuska.blogspot.com
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń